Unbreakable, like nothing could go wrong


bilden är tagen på en resturang i grekland.

hejsan. skolan är alltid bra på torsdagar eftersom att vi bara har fyra lektioner och slutar tjugo över ett. och just idag så var min träslöjd inställd också så jag hade en håltimme i två timmar. under den tiden så gick jag, elin, jimmy, johan och bobo hem till johan, vi åt pepperkakor och tittade på tv. efter skolan så gick jag och elin till delselius och drack varmchoklad med vispgrädde i och satt vi där och pratade och drack choklad ända tills klockan var halv fyra. mysigt värre : )

kramkram

Kommentarer
Postat av: ebba

bilden är jävligt fin :)

2009-01-30 @ 20:51:50
URL: http://ebbaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback