the world keep spinning as my heart lost speed.

hejsan kompisar. jag upptäckte nu att stället vi bor på har trådlöst nätverk.
hitills har jag haft det alldelles underbart bra, och även om norge inte låter som något drömland eller liknande så kan jag lova er att här där jag är nu är det så fint att man tappar andan. vattnet är helt grönblått och inte det minsta smutsigt, och vi hade sådan himla tur med vädret också, för dom här fem dagarna skulle bli bland dom varmaste nu i sommar här i norge. och allt har varit nästintill perfekt annars också, jag har badat, bestigit berg ( hihi, mer om det senare! ), njutit av vädret, sett så himla mycket fint att jag nästan viljat gråta lite, plockat snäckor, umgåtts med fina vänner, träffat nytt folk, fotat vyer (!!)  och bara haft det sådär allmänt bra.






Kommentarer
Postat av: Elin. L

låter himla fint att du har det bra. och bilderna är helt fantastiska! gud vad fint det är! vill du flytta dit med mej? haha!

tänkte precis säga att det ser ut som om det är utomlands, när jag kom på att det är det ju också. Men vattnet ser helt drömlikt ut, typ medelhavet!?



mina sms verkar inte komma fram till dig eller så orkar du inte svara (vilket jag förstår när du har det så bra) men jag ville i alla fall säga att jag saknar dej otroligt mycket här borta i sverige. puss min bästa vän <3

2009-08-05 @ 21:48:07
URL: http://elinlandqvist.blogg.se/
Postat av: Adéle Siljemarkmark - en fotoblogg

Checka in min fotoblogg och ge mig lite bildkritik :)

Säg vad du tycker!

2009-08-06 @ 13:46:55
URL: http://adelesiljemark,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback