to you everything was just a game, and yes you played me good



hejhej kompisar. jag vet inte om jag berättat för er att jag har ska ha fem konserter nu dom närmsta dagarna tillsammans med m delen i min klass. iallafall så är det så och hela dagen i dag har vi stått på scenen och tränat texter och melodier. vi har nog gått av och på scenen en sisådär trettio gånger också, allt för att det ska se så bra ut som möjligt. mitt på dan idag fick vi en timmes lunchrast och då gick jag med miranda upp till skolan för att äta, när vi var på väg för att lämna tallrikarna och besticken så tappade jag hela min bricka där allt stod så det flög mat överallt på hela golvet. saken blev ju knappast bättre av att det var soppa som serverades idag och att tallriken gick av på mitten när den landade på golvet. gissa vilka som dog av skratt så fort de kom ut ur matsalen..

nu ska jag tillbaka till skolan igen. den första konserten börjar halv sex och den andra halvåtta, resten har vi imorgon. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin. L

Ghahhahahahah va klantigt! thhahhah xD jag skulle vilja ha sett det där x)

2009-04-02 @ 17:00:43
URL: http://alwayselin.blogg.se/
Postat av: Isaura

SVAR: :/... jag är bara så ledsen över en massa saker som händer. Och jag känner mig så stressad och trött... Vi kan prata mer sen, okey? <3 Älskar dig.

2009-04-03 @ 08:43:32
URL: http://isaprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback