there's no space in my heart where i don't wanna love you


<3 hello saferide

hej kompisar! åh jag är så glad för tack vare er så vann jag tävlingen i felicias blogg!
tusen pussar på alla ni sötisar som röstade på mej!

idag så har jag och elin haft en riktigt latisdag. vi gick upp runt elva och då åt vi lite frukost och sen la vi oss i soffan och
kollade på en utav filmerna vi hyrde igår. crossroads var det och den var superbra. jag hade faktiskt aldrig sett den förut
trots att den är så gammal. när fimlen var slut satte vi oss vid datorn ett tag och sen lagade vi lunch. nu har jag precis kommit
hem till mej och lyssnar på lite musik. jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men något blir det nog alltid. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback