just run with me through rows of speeding cars

hejsan sötisläsare. idag sov jag ända tills klockan halv tolv och det ver superskönt. och tänk att jag kan göra det en hel vecka framåt också för vi har fått påsklov nu! jag har inte planerat in så mycket mer än att jag ska till öland på onsdag. och fråga mej inte vad jag ska göra där för det är min pappa som har bestämt det. jag följer nog mest med bara för att ta en liten paus från allt det vanliga och sen så hoppas jag ju såklart på att jag ska kunna ta lite fina kort där också, för min kamera ska såklart få följa med. nu ska jag dricka te tror jag och sen ska jag nog se lite på tv. förresten så är jag med i en ny fototävling. och den här gången är det hos felicia. jag skulle verkligen bli jätte glad om ni ville gå in där och rösta på mej. och sen så är det ju så att man får rösta precis hur många gåner man vill också så rösta för fullt hörni och håll tummarna för mej! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback