i'm a bad boy for breaking her heart



hej kompisar. det är så himlans härligt när det är så bra väder ute, man kan riktigt känna sommaren i luften och det finns nog inget bättre än det! just nu sitter jag här hos mig och äter godis, snart ska jag äta middag så det är ju inte så jätte bra egentligen.. min mammas kompis är här också och hennes dundersöta små hundar följde med hit och dom är nog de gladaste sakerna jag någonsin sett, att dom faktiskt ligger ner och vilar just nu är nog nära på ett mirakel! för övrigt så har dagen varit ganska bra och ikväll blir nog så att jag bara ska vara hemma. kramkalas


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :)





Ska du inte vara med i min fototävling?

2009-04-25 @ 16:34:29
URL: http://nicolebambi.blogg.se/
Postat av: Nicole

Du kan ju kolla om du har någon bild i det temat :)

2009-04-26 @ 15:01:20
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback