information om min fotoutrustning.




( alla bilder kommer ifrån google )


den ena kameran jag använder är en olympus e-410.
än sålänge har jag två objektiv till, båda fick jag med när jag fick kameran
det ena är ett Zuiko digital 14-42 mm f/3,5-5,6,
och det andra är ett Zuiko digital 40-150 mm f/4-5,6.

den andra kameran jag använder är en konika minolta ( idag kallas de för sony )
och till den har jag också två objektiv.
Sigma 70-300mm F4-5.6
Minolta AF 35-70mm F/4 (22) 1:4


det nästa jag ska köpa är ett makroobjektiv till olympusen och det jag funderar på att köpa kommer också från Zuiko digital - Zuiko Digital 35/3,5 Makro.


andra tillbehör jag har är- ett trebensstativ, en blixt, och en väska!
angående bildredigeringen så gör jag det i photoshop cs3.

Kommentarer



skriv vad du heter här:
kom ihåg mig ( :

och din mail här: ( om du vill )

och så din blogg här:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0