Öland



 







1 dag kvar här på Öland innan färden hemåt bär av. Och so far har vi haft det hur fint som helst. Har mest ätit mat i mängder, badat i poolen på eftermiddagarna och druckit bubbel samtidigt som vi pratat om killar. Sånt man gör med sina bästa vänner helt enkelt. Och nu är jag så semester-pirrig och lycklig nu att jag mest vill krama på alla jag tycker om samtidigt som jag dansar mig ett varv runt jorden. Det är ändå en av mina bättre egenskaper som människa, att jag är så lätt att göra glad. Givetvis går det hand i hand med att jag också är väldigt duktigt på att vara ledsen men på det stora hela så är det otroligt skönt att få vara en person som kan skratta i 3 timmar åt en bild på en gullig liten hundvalp jag hittade på instagram. Ja eller en kul video på youtube, ni fattar. Jag älskar människor som har lätt till skratt. Och oftast, och framförallt på sommaren, så får jag vara en av dem. Så mina dalar får gärna vara lite sämre, när mina toppar känns såhär. Alla gånger. 
 
Nu ska jag sova här för imorgon ska vi besöka Ölands Djurpark, hur kul?? Kommer bli ett litet kid igen och trava runt mellan djuren och vattenrutschkanorna. Haha. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback