Hejdå sommarn, vad jag tyckt om dig min vän.

 
Så härnäst på min agenda står en tur till fjällen. Sjukt va? Imorgon börjar nästa kapitel i mitt liv och det innebär inget mindre än ett helt år på en skola som heter Lillsved. Och första veckan ska vi fjällvandra. Är både astaggad och livrädd. Hur överlever man en fjällvandring och vad tar man med sig? Jag är expert vad gäller packning i vanliga fall när man åker på charter eller typ till London men nu?? Myggmedel och gummistövlar? Pulvermat och ett tält?? Jag räknar med minst 8 utbrott innan jag får fason på detta. Men, kul ska det bli. Fantastiskt kul verkligen. Minns i våras när jag var en utav få i min umgängeskrets som hetsade träningen lite mer än andra, och nu ska jag få gå i en klass där alla är på samma plan. Jag ska få möta 25 nya människor som också tycker det är tok-kul att få utmana sig själv på alla möjliga sätt och tappert kämpa sig igenom fysiska grejer med inställningen att det ändå ju bara är roligt. Fantastiskt. 
 
Imorgon är det alltså officielt slut på riktigt med mitt granna sommarliv. Slut med utekvällar som hållt på till gryningen, grillad mat varje dag och dagligt strandhäng. Slut med det jag tycker allra bäst om här i livet. Den här sommaren har varit så snäll mot mig och jag har tyckt om den som man tycker om en liten hundvalp typ. Jag älskar den. Så tack sommaren, och tack semestern. Nu ska jag byta ut dig mot någonting som förhoppningsvis är precis lika bra, om inte bättre. Big things is about to happen och jag kan inte bärga mig. Peppen. Nu tar jag höst.
 
PS. Följ mitt äventyr live på twitter!!! Eller ja, instagram också för den delen. Ni kan få välja men med tanke på att jag är ganska ful men ganska rolig så är det verkligen rimligare att ni följer mig på twitter. För att jag blir dålig på bild men bra i skrift liksom. Amandaern på twitty. Amandra på ig. Hejhej. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback