Om kärlek vid första ögonkastet i klädväg

Mysfaktorn på tröjan ovan kan bara jämföras med känslan när man är 5 år och får en liten fluffig hundvalp i julklapp, alternativt att få gå och lägga sig i sängen igen en morgon när man gått upp och insett att det är snöstorm ute och all kollektivtrafik är inställd. Ja ni fattar. Den är så go. Har filat lite på det här med överlevnadsmetoder inför hösten och det här är ett steg i rätt riktning. Så fort det blir lite för kallt ute och jag gråter för att minusgraderna mördar min själ så ska jag slänga på mig denna och peka finger åt kylan. Nog för att det kommer vara jobbigt ändå men det blir liksom lite mer lätthanterligt om man får gömma kroppen i något luddigt och varmt.
 
PS. Kör inte en Miley Cyrus light version och teasar er lite här med vara nude under tröjan. Det gömmer sig faktiskt ett svart linne där under någonstans, även om det inte syns. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback