Med vänliga hälsningar amandas fab life since 4-ever

 
Jag är så trött. Det är allt jag har att säga. Tittar as we speak på snygga tjejer på tumblr och önskar att jag inte var så förbannat ful. Nej hörni, jag skojade bara. Men jag önskar faktiskt att jag hade ett hårsvall som sträckte sig nedanför min röva, höga kindben och en obegränsad kassa för resor jorden runt. Vad mysigt det vore. Vill bara vara en kreativ själv som skrattar hög och mycket, som planerar spännande äventyr var och varannan dag och som till och med får en måndag morgon i februari när det är svinkallt och jävligt att verka genuint härlig, sån vill jag vara. Men här ligger jag och funderar på om huruvida det är fysiskt möjligt att äkta en kopp kaffe. Så perspektiven har liksom kommit och slagit mig i ansiktet om man säger så. Får helt enkelt nöja mig med en halvlång/risig man, inga kindben alls men en jättefin dubbelhaka samt det shpännande livet på ICA. Det funkar ju det med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback