Idag är jag ledsen

 
Har inte haft en fullt så trevlig vecka än så länge om sanningen ska fram. Livet och jag har inte sammarbetat på några plan och halva veckan har gått åt till att bryta ihop framför Extreme Home Makeover alternativt att gråta på golvet nedanför kaffemaskinen på jobbet för att den inte fungerar. Är inte den som är genuint ledsen i längre perioder men känns som jag trillat in i något turbulent jävla mörker och måste hyperventilera ut allt som känns där bakom mina vänsta revben för att inte explodera. Och jag som i vanliga fall bara endast pratar ut hjärta och själ över ett glas virrepirre och några tårar är inte bra på att hantera detta. Ögonen är trötta och de mörka ringarna under dem skrämmer daigsbarnen på bussen, sömn är inget man upplevt sen före kristus och håret har aldrig varit i sån need av en omgång med schampo och hårinpackning. Nej vänner, livet är inte så kul just nu helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback