Hösten gå hem

Två Thailand
 
Hur många jackor jag än köper och hur många ljus det än tänds och hur många mysiga filmer jag än ser och hur många fikor jag tar på diverse små mysiga caféer medan regnet faller utanför så kommer jag aldrig, aldrig, att bli en höst-person. Någonsin. Och då har jag kämpat vartenda år i mitt 19-åriga liv. Det här med att solen börjar gå upp efter mig på morgnarna och att kylan gör att det känns värre än pesten att behöva vänta på bussen i 4 minuter är något jag bara inte kan acceptera. Det går liksom inte. Andra pratar om att dricka te i mörkret, varma halsdukar och att få mysa med sina beloved inomhus under en filt i soffan men jag blir så blek att det gör ont att se på mig och sällskap klarar jag inte av för jag gråter över det faktum att det är 8 månader kvar till nästa sommar. Nej ni, löven är fina och jag kan använda innehållet i min garderob igen (då jag bara äger plagg i färgerna svart med lite mer svart på) men där tar det fan stopp. 
 
Hursomhelst, här kommer ett tips men ska ni ha det till ert jävla höstmys hoppas jag att era youtube-klipp föralltid och evigt hackar för det här är för er ledsna själar precis som mig som anser att hösten borde skänkas bort till bättre behövande. Klick klick. Musik i sin finaste form, bara lyssna på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback