Olediga helger är inte kul för nån

Vänner vänner vänner. Om några dagar lämnar jag landet för att bege mig till London. Detta ska givetvis bli en oerhört trevlig upplevelse men tills dess måste jag leva livet i sån total boredom att jag knappt vet vad jag ska ta mig till. Spara pengar i all ära men snart går jag banan för jag får inte göra något kul. Alls. Den här helgen ska jag till exempel enbart jobba, träna och inte dra mitt kontokort någon enda mer gång än de när jag måste handla luch på jobbet. Och det är så tjiiist för det enda jag vill göra är ju de sedvanliga att klättra i mina tighta jeans, måla perfekta vingar med min eyeliner och återvända till Ljunggrens ännu en lördag. Ja det och sen vill jag dansa bort mina ben till dålig musik på ett trångt dansgolv, hångla upp en främling samt avsluta kvällen med en cheeseburgare och en spya på McDonalds. Men icke. Den här helgen är jag doomed till att stå i kassan på jobbet och riva av frasen "var det bra så?" samtidigt som ni andra lediga får komma in och handla grejer inför kvällens middagsbestyr. Så avis. Vill att ni tänker på mig medan ni pimplar virrepirre i era kök och gör planer för den spännande kvällen. Buhu stackars mig.
 
En helg när jag inte jobbade i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback