This is the moment

 
 
Ja hej på er kära vänner. Om ni finns kvar? Fyller ut tomrummet på detta lilla internethem med bilder från min vinter och höst 2012 och det lilla av 2013 som än varit. Har ätit tapas med hela gänget från gamla klassen, skrikit mig hes på balkong med fina männsikor på nyårsafton, jobbat i mörkret på stömlöst jobb, tagit en vända till London med två pinglor, bakat barnsliga pepparkakor i vanlig ordning, lagt vantarna på en ny iphone samt dokumenterat denna jävla snö som aldrig verkar sluta falla. Ja för att sammanfatta kort alltså. Och har inga särskilda nyårslöften eller förhoppningar inför detta år förutom att sluta vara en jävla mes. Eller med finare ord: att vara modig. Och med det menar jag ej att hoppa bungyjump, klappa en hårig spindel eller äta avokado (hemska tanke) utan att ta de chanser jag får. Typ som just nu as we speak att få tummen ur och bygga ihop ett arbetsprov till Hyper Island. Eller konfrontera lärare som inte låter mig utvecklas pga ogillande, söka högre tjänst på jobbet eller bara ni vet dansa asfult på Berns en lördag och inte vilja krypa in under sängen dagen efter och gömma mig pga skam. 
 
Men oroa er inte, kommer vara samma gamla Amanda som endast fördriver tiden med att ladda upp ego-pics på instagram, gråta för att den enda som frågar mig "hur läget är?" är Facebook och gå i bakiskoma varje söndag samt fråga mig själv varför jag tog den där sista shoten igår. Så, ingen större förändring. Nu ska jag trolla fram en kopp te och bygga projektarbete. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

fin är du!
vad har du för projektarbete? :)

2013-01-16 @ 00:29:02
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Isa

Åh du är så bra!

2013-01-16 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback