Sommaren 2012 var den bästa dagen på året

 
Jaha idag sken solen för första gången sen tidernas begynnelse och för en gångs skull var jag (nästan) ledig. Galopperade givetvis ut i värmen på en nanosekund och pressade likt fjortisarna i Magaluf förra året. Här i Sverige vet man aldrig när sommaren kommer, jag menar om man jämför med förra året så kan den här enda dagen med solsken lika gärna ha varit sommarn 2013. Så man får ju passa på liksom. 
 
Nu kom jag precis hem ifrån jobbet som idag var mycket spännande. Håller på att lära mig ny avdelning på jobbet och en utav uppgifterna är att sälja korv (hahaha jag vet). Känner mig lite som man gjorde när man var liten och hade loppis på gräsmattan och sålde typ stenar man hittat. Vill bara impulsskrika KOM OCH KÖP KORV!!! till alla som ser lite sugna ut. Men så kul får vi inte ha det. Nu ska jag bygga ihop något ätbart och se på film. Pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback