Ett tecken på att jag lever

Ja hej på er. Nu var det utan överdrift väldigt, väääldigt länge sen jag uppdaterade denna lilla blogg. Vet inte vad jag ska skylla på denna gång, livet?? En tur till thailand, ett projektarbete, en massa timmar på jobbet och ni vet allt annat vardagligt jox som tar tid har dragit ut på det. Men: nu är jag tillbaks. Eller tillbaks och tillbaks vi får väl kalla det plötslig brist på bättre tidsfördriv för det var fan år och dagar sen jag på allvar hade tid att sätta mig ner och knappra lite på tangentbordet bara för skojs skull. Så vi får väl helt enkelt se hur längre det varar. Annars är ni ju ändå vana nu med ett inlägg per årtioende så det ska väl gå prima. Puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback