my baby shot me down

  
 
Då jag fått lämna in in my precious (le iPhone) på lagning efter att skärmen spruckit har jag nu en gång för alla äntligen lagt över allt
innehåll på datorn. Dvs, bilder, filmer och anteckningar. Förra gången levde jag ju efter tron att kraschade hårddiskar och gud
vet vad inte hände på iPhones men tji fick jag när allt försvann. Är fortfarande mest ledsen för alla fyllebilder som försvann. Typ den
när Elin somnat i handfatet hos Miranda eller den när vi nattbadade hos Blanca haha.. Hur som, får förhoppningsvis
tillbaks telefonen inom en vecka. Om inte 3 krånglar dvs, vet inte vad det är men VARENDA gång är det någon liten jävel på
detta såkallade service-ställe som ska bråka med mig. Trycker naglarna så hårt i handflatan för att inte explodera och skälla ut
stackars okunnig stekar-janne bakom kassan. Brukar inte hänga upp mig alltså, men just då, alla dessa fula ord jag vill skrika. Tur jag är så mesig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA, kanske bäst att den där bilden försvann iaf.... Men lider med dig <3<3<3

2012-09-20 @ 13:58:33
Postat av: Anonym

Snygg du är!

Svar: Tack!
amandra

2012-09-30 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback