It will lead you back to this



Sånt jag pysslat med sen senast - Stressat ihjäl mig, har så förbannat mycket att göra att det till och med är stressigt att vila.
Soffan blir en plats för ångest när man har 43596 saker man borde göra istället. Bränt halva lönen på öl, mer eller mindre.
Varit så så så ledsen och precis lika glad. Är nog min sämsta och bästa egenskap, kan pendla mellan helt jävla cepelycklig
och döende. Lite smått schizofrent betende, men det som gör mig glad idag kan göra mig ledsen imorgon. Insett att jag har
så fruktansvärt fina vänner. Oh yes I do ♥.  Samt startat upp årets dansgrupper, ätit otaliga luncher på Tasty thai och skrattat
mig till träningsvärk. Så konstigt hur det ändras så fort. Känns som att jag balanserar på tunn liten lina,
tar yttepytte myrsteg hela vägen för att inte ramla av men så fort det blåser lite så trillar jag ändå. Och varenda gång det
händer så sitter jag där liten och ynklig och torkar tårarna med en jävla disktrasa för att det känns som att de aldrig tar slut.
Men det gör dom, till sist.
 
Hur som haver, nu ska jag återgå till att studera taket från sängen, dricka te och kurera mig från förkylningen. Adios bitchachos (♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback