I want a ticket to anywhere

 
Hej på er barn. Måndagar är still as it is veckans jöbbigaste dag. När klockan ringde imorse efter cirkus 42 snooze ville jag fortfarande dö pga trötthet. Finns få lika vidriga saker att vakna upp till som att behöva klättra ur varm säng och duntäcken för att möta verkligheten. Skulle väl vara att klättra ur säng där någon annan ligger också i sånt fall. Hursom, allmänt hjärndöd skoldag, thaimat och mina numera 3 dansgrupper på kvällen. Har bytt lokal för dansen från den tidigare till en som ligger i min första grundskola. Blir så sjukt nostalgisk av att ens sätta min fot där på skolgården att jag är nära ett nervöst sammanbrott varje gång. Vill bara vara 7 år, ettagluttare och få spela king på rasterna. Skriva får jag chans på dig på hemliga lappar (hade väl 8 killar där ett tag), vara rädd för niorna och gå på fritids. En dag bara snälla rara söta? Vore så myz. Saknar att vara liten ibland, även om 18 har sina fördelar med. 

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Word up bro, sjukt snygg du är förresten 。◕‿‿ ◕。

Svar: Graciiaas kompis! :))
amandra

2012-09-26 @ 18:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback