Got me so high and then you dropped me

 
 
Jaha. Hej på er. Ligger hemma kry som få, och läser illustrerad vetenskap samtidigt som jag dricker aloe-vatten (åh du hemska tanke). Haha nej. Det är inte sant. Är givetvis lika bakis som alltid en söndag och ligger utslagen i soffan samtidigt som jag trycker i mig kinderägg. Har ätit två än så länge, och inte i någon av dom var det något man kunde bygga ihop (you son of a bitch). Menmen, I fredags drack jag tequila-shots i Jens kök och dansade på borden tillsammans med arbetskollegorna innan jag tog nattbussen hem och fick skeda med halva Värmdös befolkning i 45 min. Jag lovar, finns det någon lonely själ därute som är sugen på lite cozy-time så ska ni ta den bussen. Hemsläp och eventuellt busshångel är garanterat om du kan bortse de skumma odörerna från bland annat donken, spya och svett. Hursom, igår styrde vi taco-kväll på matildas ressi. Så myzigt. Några från klassen kom dit och så vips var det någon som trollade fram en vinare. Happ, så kan det gå. 
 
Har precis klickat hem skor från tradera, och alltså undrar just nu att HUR kan jag ha missat denna hemsida? så sjukt värt ju. Dock är jag lite orolig att de endast såg snygga ut på bild och så får jag hem dom och ba neeeh. Som den sanna sko-hitler jag är kan en sån liten detalj som ett snöre/kant/ful färg i solljus (no kidding) förstöra allt. Äger därför ca 7 par av samma sort pga hittar inga bra. Mamma är sur och klagar på att det ser ut som vi bedriver dagis här hemma pga 38 par skor i vår tinywiny hall. Och 34 par är mina. OKEJ ÄR VÄL LITE KRÄSEN DÅ. Men det finns faktiskt värre problem här i världen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback