Under the same sun

Grekland
 
Hej på er vänner. Den här helgen har jag inte - sovit, ätit något annat än godis eller varit nykter. Inte ledig heller för den delen. Tvärtom, har snittat cirkus 3 timmar sömn per natt, jobbat röven av mig och dansat fuldans på Berns. Till föda har jag ätit: chokladbollar, lakrits, ett mål på McDonalds samt läsk i mängder. Så detta och stress har nu ledit till extrem aknehärva i fejjan. Är inte vacker det vill jag lova. Överväger starkt att krypa ner i sängen och gömma mig en vecka. Inte bara för allmänheten utan också för det berg av ogjorda uppgifter jag ej gjort i skolan. Får man?? Att prioritera rätt är så jävla tråkigt ibland. Bah. Nej men på riktigt. Ikväll vill jag bara att någon kommer hit, klappar på mitt smutsiga hår, och tycker om mig ändå. Vem är sugen?? Eller måste jag adoptera en hund? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan klappa dig på håret; säg till mig i Täby-Värmdö-avståndsrelaterad förväg nästa gång så kommer jag med händer som är klappredo. Och jag har med mig en 2L cola!

2012-10-14 @ 23:37:06
URL: http://daluzreis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback