Partners in crime



Idag fyller min pingla år. Min partner in crime, vapendragare och bästa vän sen högstadiet förde oss samman. Har väl delat x antal hemligheter med denna kvinna, lika många gapskratt och samma mängd tårar. Gråtit och skrattat ikapp till både hjärtesorg och sådant som varit roligt. Samt diskuterat allt mellan himmel och universum, även om det gällt killar, vilken färg på nagellacket man ska ha eller något så spännande som mens. Och nu är det äntligen hennes tur att bli 18. Så nu kan vi vara en fara på krogen tillsammans (hon för att hon är foxy as hell och jag för att alltid blir lite för full), vara murders on the dancefloor och dricka öl i mängder som de män vi är. Så mycket kärlek till dig min fina vän. Och grattis för i helvete!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh! Fan vad du är bra. Älskar dig vännen! Nu jävlar ska vi ut och göra Stockholms uteliv osäkert!

2012-10-24 @ 09:11:12
URL: http://daluzreis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback