allt är fullt av ingenting

 
Hellu vänner. Bjussar på pixlig cambild och fettigt hår. Sitter hemma och vilar min rumpa i soffan, ska strax trava iväg till gymmet måste bara hälla i mig ett antal liter kaffe innan. Trots powernap efter skolan och liten sovmorgon imorse känner jag mig fortfarande i samma tillstånd som en zombie. Förstår inte det här med de som säger att så fort man vant sig så blir det inte lika jobbigt att gå upp tidigt på morgonen. Måste va lögn/skämt/endast blivit sagt av morgonpigga personer för varenda gång klockan ringer 06.10 vill jag bara att någon skjuter mig i huvudet. 12 år i skolan och jag har inte blivit ett dugg bättre på att klättra ur sängen innan klockan 10 på morgnarna. Denna form av mini-tortyr när alarmet går kan vara det värsta jag gått igenom, och jag måste uppleva det 5 dagar i veckan. Buhu.
 
Hursomhelst, har idag stämt in med resten av Sverige och följt hela denna grej med SD. Skrivit arga tweets och hurrat för Soran. Blir skamvrån för Sverigedemokraterna, ajabaja. Har även varit produktiv i skolan, köpt nya undies och kollat lite länkar inför thaien. Möcke trevligt. Men nu måste jag springa, pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback