Om vi hörde hjärtat slå, skulle vi lyssna då?


Så sitter hemma och pillar i mig thaimat och dricker fanta Exotic. Mycket viktig info för er som undrade. Är lite smått utmattad dagen
till ära pga nattens upptåg. Personalfest mina vänner, ingenting att skoja om. Gratis Sabis-drinkar till alla (vi är inte hemska människor),
trerätters och en mer eller mindre spårad efterfest. Slutade med alldeles för många i en bil, pussar på balkongen och lite (för mycket) vin.
Vaknade idag med sminket kvar på, fjädrar från rosa boa i håret och ett antal namnskyltar i väskan. Inte en enda med mitt eget namn på.
Jahapp. Så kan det gå.
Idag har jag trots bakiskoman sprungit på loppis i hornstull och suttit i humlan med Minna och Karro. Köpte två par skor för 40 kr och solade i gräset. Myz. Ska ta ikapp förlorad sömn nu och sova lite. Ögonen går i kors. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback