yadiyadi


Norge

Så slut på lovet och söndagsångesten sitter där den ska. Hade dock inte varit så sjukligt otaggad om det inte vore för morgondagens bad. Utomhus. Like wtf? Vi ska alltså bada isvak. Vet inte vad som är värst, själva grejen i sig eller det fruktansvärt trevliga ultimatumet lärarna ställt - De som inte gör det kommer inte klara kursen. Mmmm (era as). Förbereder mig mentalt genom att hets-äta chips och tänka på annat. Som kommande 18-årsdag, praktikveckor och så småningom sommar. Mycket fint på gång. Men en sak i taget, så igår började jag med att klippa mig. Stackars frisören. Just nu är det inte mycket bättre, om än för några centimeter kortare och en tinywiny bit ljusare. Men vi får  se, det kanske går att styra upp det här. Nu ska jag bygga ihop en kopp te kompisar, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback