Love Lost

Har inte varit så schyrre mot er gällande bloggandet den här sommaren (om vi nu kan kalla den det). Låt oss säga att det varit mycket annat som varit mer intressant, än att knappa in några rader här om vilket fabulöst liv jag lever. Vilket jag då inte gör och ännu mindre idag. Åt precis en hel jävla pizza själv och sitter nu med uppknäppta byxor i soffan och inväntar koman. Så, något mer glamouröst än så kan ni inte förvänta er såhär efter 34556 veckors tystnad. Men jag kan berätta att livet ser pretty much the same ut. Samma lilla jag på två ben med samma lilla oroliga psyke. En hårfärg ljusare på sin höjd och kanske lite brunare hud sen sist. Happ tänker ni, det var ju jävligt mycket till uppdatering. Galen_chey.se och och holy m hon har blivit galen. Men icke, har bara inte haft min semester än, varit ledig när solen skinit eller ens badat i år. Vilket jag måste medge förstör hela feelingen. Vad är ens uppe med vädret i år? Gah. Har trots det ändå bokat mig en resa till Grekland med Elin så lite badande ska det allt bli. Samt sena kvällar när jag faktiskt kan gå i shorts utan att frysa röven av mig, rosa drinkar och sand mellan tårna.

Nu ska jag återgå till att spela tower bloxx på min iphone, dricka cola och njuta av en enda ledig dag. Vi hörs snart barn, pyss

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag saknar dig <3

2012-07-23 @ 06:35:43
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback