Måste vara på liv och död, det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.



Hejhejhej. Så tiden går sakta men säkert framåt och snart, snaart blir jag också 18 år. Känns som att det är dags att boka tid hos frisören, lägga sig i solariet och eventuellt spendera pengar på smoking-hot klänning att dra på sig. Det må vara världens kliché men 2012 ska bli mitt år(!!). Delvis pga hela turna myndig, dricka alkohol lagligt och rösta-grejen, men också för att 2011 så inte var mitt år. Out with the bad, in with the good så att säga. Är så barnsligt taggad.

Anyhow, angående det här med frisören så törs jag som det är nu inte gå dit. Med risk för skrik, chock och tårar hos den stackars människa som måste klippa mitt skatbo till hår... Men annars är livet faktiskt rätt fint, har köpt nya skooor, dricker lite för mycket pulverkaffe och jöbbar. Inte så spännande egentligen förutom en tinywiny brand i skolan förra veckan. Ni vet hur man förbannar dessa brandövningar i kylan då de tvingar ut oss på en parkering, räknar oss och så får vi gå in igen? Well let's just say att ni kan fortsätta förbanna dem. Lärarna hade lika lite koll som oss.. Men lite vardagsdramatik kan ju vara spännande ibland. Nu ska jag bygga ihop en kopp te och lyssna på Regina Spektor, åretupptäckt mysmusik. Puss

Kommentarer
Postat av: Blanca

åh! arton snart for the win! och detta ska såååå bli mitt år, också! Men jag tycker absolut du ska go brownie med håret, jag följer gärna med dig och stöttar om du gör det! pössss

2012-02-01 @ 21:18:32
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback