Since you don't care, maybe i should stop



Så har tyvärr åkt på jöbbig förkylning och låter som riktig pundarlodis när jag andas, hosta och täppt näsa. Ingen feber dock, hatar detta mellanting. Glömde mitt i stressen nässprayen på jobbet i fredags också, så det är ingen skön kombo att sova nu. Hursomhelst, helgen var fin. Lite (för mycket) vin hos blanca i fredags, samt trevligt sällskap. Minns att jag somnade sött next to M, men vaknade dagen med +1 okänd främling bredvid (åhherregud-vad-hände-igår???) Det klarnade dock sen, några partysugna människor hade dykt upp way mycket senare än när de flesta gått och lagt sig. Så sovplatser var det ont om. Filip som han hette fick därför krypa ner bredvid oss. Haha.

Har också hunnit med filmmys i snökaoset, varm oboy, fotografiska muséet med fint sällskap, dammsugit hela huset i underkläder (bara för att) och inte pluggat matte. App app app på det sista, måste göras. Suck. Har även beställt möcke snygg och onödigt dyr väska. Men i figured att den kommer på posten i samband med min födelsedag, så jag var värd den (intalar mig själv det iallafall). Nu ska jag sova, har otroligt oförberett engelska-tal imorgon, så önska mig lycka till. PÖSS



(Liten notis till annan bloggare. Rebecca? aka fruhemlig?? Vet att du kikat in nån gång förut. Varför lösenord?? Mvh Trogen läsare)


Kommentarer
Postat av: Jenny

vill träffa denna pundarlodis när den blivit frisk!!

2012-02-06 @ 02:03:26
URL: http://jennystjernstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback