Du är känslosvall jag är känslokall



Så knarkar huvudvärktabletter och nässpray för tillfället, allt för att kurera mig från denna förkylning. Har inte varit sjuk på evigheter så det är en utmaning. Fast att vara hemma från skolan och pimpla te framför Ellen är inte så väldigt ansträngande om jag ska vara ärlig. Bortsett från de sex paket näsdukar jag använt de senaste dygnen. Hur som helst, är lite lost. Fem koppar kaffe och ångest-ältande har inte gjort det bättre. Vill bara ta en big old cry, ligga under täcket två veckor och vakna som the new better me. Men icke, livet funkar jö inte så. Tyvärr. Det strular med semesterveckor i sommar, praktikplats och dom där fjärilarna i magen kommer aldrig (när dom borde). Det här är den värsta tiden på året. Pre-spring. Ständigt snöfall, blek hud och långt till värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback