Tack för igår

Hur jag mådde imorse ungefär

Loggade precis in på Spotify och hittade listan - Jag lånar den här lite bland mina egna. Tack för igår, trevligt att se dig, hoppas, och vi ses snart igen var en del av låtarna som låg där. Så diabetes-sött. Blev möcke glad. Saker som däremot inte gör mig glad är att se gammalt kvart i tre ragg inne på jobbet. Tur jag har vänner som vet bättre än mig och förvarnade mig innan the damage was done. Galopperade till lagret i panik för att slippa den stela stämningen och eventuella hälsningsfraser. Phu.

Igår körde vi shotrace på Woken innan vi firade miranda på Ace. Födelsedagsbarnet gick hem tidigast medan jag var under bordet först. Happ. Det är tur att min mamma gillar mig ändå. Nu är jag ledig i två dagar och har bara planerat in hälsosamma kafferep och träningstillfällen. Ska endast äta selleri och keso framöver för om 8 dagar intar jag och Elin Greklands stränder. Vore inte kul om någon misstog mig för en val som rymt från havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback