saker jag tyckte om innan jag tyckte om



mig själv
och nagellack. har alltiii gillat nagellack.
sen tyckte jag nog inte om nå mer. (kanske nått mer, har glömt bara)

fattar inte varför jag skrev idag. borde inte skrivit. jag borde ha borstat tänderna, kravlat mig till sängen och sovit fem stabila timmar redan. men man är ju inte sån. slipper vidriga mardrömmar i alla fall. hinner inte med det. istället vaknar jag ca 1-2 timmar innan klockan ska ringa och vänder ut och in på täcke och kuddar för att hitta mobilen. "vaaad är klockan??!1 vad ääär den?!". åh, jaha. två timmar kvar. fint. försök somna om sen med hjärtat i 180.
stress är farligt säger dom. kanske men jag tror att "ta det lugnt och känna efter" kan göra mig ungefär lika illa.


Kommentarer
Postat av: Jenny

älskar bilden!

2011-09-18 @ 23:48:32
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback