It's funny how when someone tells you they love you, you can't really feel it, but when someone tells you they don't love you anymore you can feel every ounce of what was drain out of your entire being.


Fin armhåla

Halloooo. sunday, bloody sunday... Ahh skämtar inte ens, så himla tjjiist. Jobbade idag och haha, tror jag har en tendens att bli relativt lättirriterad när jag är trött. Märker direkt hur jag blir 52563972 gånger mer ljudkänslig än annars. Litet nästan ohörbart gnissel i bandet på kassan och jag håller på att go mad. Samma sak när vi ser på tv hemma, och mamma höjer en plupp för mycket. "SÄÄÄÄNK FÖR FAAAN" ja men då hör vi ju inte. nä men det är text. Klarar det inte, sitter hellre då där med ljudet på näst sista innan tyst och läser på tvn. Samma på bussen, folk som hostar, bläddrar blad i tidningen när dom sitter bredvid mig, någon som spelar lite för hög musik eller som snorar. "om du inte nyser lite tystare så dör jag. jag dör då." Nästan så.

Hur som helst, köpte en almanacka idag, efter att ha pratat om det i två veckor. Ugglor är det på den, haha. Supertönig så den passar mig sketafint. Ska skriva ner allt viktigt jag kan komma på i den, typ som att jag ska börja dansa barnen i morgon igen. Har 23 kids i år. Lite oro i magen för dubbla antalet föräldrar som jag också ska få träffa. "hon är bara 17 år, ja jesus" Det är en jävla massa år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

Om du vill att hela titeln ska synas utan scroll sätt in height:100%; i h3 i stylesheet.

2011-09-10 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback