littten lista


Portugal¨

- Well hello there october, vi har inte saknat dig ett endaste litet dugg.
- Det borde vara dödsstraff på att köra OLW-reklamen på söndagar. "det är dags för fredagsMYYYS" Fan ta er.
- Lite mörkare hårfärg nu va, det stod i solo att det skulle va en bra självförtroende-boost.
- Behöver en puss i pannan och en dusch. Helst i omvänd ordning kanske. För allas skull.
- Imorgon ska vi ha en sån där "fantastiskt rolig" och "oerhört givande" uppdragsdag i skolan.
- Synd att jag bara blev så hiiimla vääldigt sjuk över en kväll.
- Jag hade 1 enda fel på engelskaprovet jag gjorde i fredags. Tror jag växte som människa ca tre meter. oh you sweet sweet mvg.
- Jag tycker om att vara med lugna människor. Eller trygga människor kanske man ska säga. Människor som inte är som jag.
- Den här helgen var faktiskt himla fin.


Kommentarer
Postat av: Isaura

Supervacker bild & klockren lista :) du är bäst - puss.

2011-10-06 @ 23:18:27
URL: http://Http://daluzreis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback