Att ha sönder någon



Så jag planerar upp alla lediga timmar så gott det går för att inte kunna sitta still och mår fruktansvårt dåligt när jag stressar (hejdlöst bra kombo). Och jag beter mig som en liten rädd kyckling med jämna mellanrum samt är ganska dålig på att ta tag i det som behövs (mig själv till exempel heeeh). Känns ibland som att hjärtat sitter utanpå kroppen snarare än på insidan, för allt som händer träffar mig som en bomb känslomässigt fastän jag borde släppa taget.
But then again så är jag ju world champion på att ältaältaälta, och att tänka mig till en hjärnblödning så det ter sig inte riktigt så. 
Och sen det där som borde fått lite mer tankekraft än två sekunder och ett "tack och hej" ryms inte alls för det är så fullt redan. "Du låter folk köra över dig amanda" Neheejdåå! Jag gillar bara inte konflikter! .Mitt eget namn och "äckligpinsamjobbig vi skäms över dig" i samma mening var kanske något jag ändå borde ha hävdat att jag inte var. Tänk att det aldrig blev så påtagligt förens man stod där och faktiskt kände sig precis sån.
Är så jävla löjligt rädd att falla så jag inte vågar stå. Många gånger är jag den allra mesigaste jag känner.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej att erkänna att vara den mesigaste är alldeles fantastiskt Det är modigt Ett mormorstips är att positiva ord om sej själv är bättre än .......Det man säger om sej själv är så man blir så du är fantastisk hur du än mår KRAM

2011-10-16 @ 18:18:53
Postat av: Jenny

så jävla snygg!

2011-10-17 @ 12:38:13
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: rebecca

Älskar detta.

Och även fast det är jävligt läskigt måste man sätta ner foten ibland och ryta ifrån.

2011-10-17 @ 18:58:37
URL: http://fruhemlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback