Bara liten upping om livet atm

Befinner mig inte ens i närheten av Stockholm as we speak och har hunnit med att sova på sin höjd sex timmar de senaste dygnen. Addera en halloweenfest (hallååviin!!), tidiga mornar och sena kvällar på jobbet, ett galet röstmeddelande kvart i tre samt en spektakulär tågresa till götet, så får vi kvar får en människa i samma skick som en överkörd snigel. Är trött som ett litet svin, dricker kaffe som om det inte fanns en morgondag och får en släng adhd på människor som låter lite för mycket och högt.
Men, det är höstlov. Ska se till att komma hem, ta reda på min dygnsrytm samt eventuellt duscha kanske så ska ni få höra allt (eller ja alltså det mesta). Tills dess, oroa er inte för lilla mig. Puzz

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

TYP TRÄFFA MIG!!

(saknar dig)

2011-10-31 @ 02:15:47
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback