här händer det inte grejer


hahaha hej ni där nere!!!. visst ser jag lite ond ut? ska sluta langa poserna *lovar*

som rubriken lyder är det ganska dött här. har något så fruktansvärt mycket plugg som ligger och trycker. det är svenska och det är grafisk kommunikation och det är medieproduktion plus diverse. blir helt less alltså. samt rastlös, nog för att man får saker gjort men livet går just nu inte ut på annat än att sova,äta,duscha och banka in dumma matteformler i hjärnan samt lära mig om den svenska upplysningen. Med andra ord, vi schnackar spekatulär boredom. Börjar snart klättra på väggarna här hemma.

hade liten beef med lärare i skolan idag. kan ha varit lite tjurig/pms/morgontrött (jag erkänner) men har jag gått ett halvår på en kurs ett halvår och inte lärt mig ett piss och läraren i fråga säger att "det är inte mitt problem" så blir jag lite lack alltså. ganska mycket lack faktiskt. typ -"men ska vi slåss om det kvinna?!" *hytter med näven i luften och morrar*  "Inte mitt problem" pfft...

hursomhelst, har kämpat tappert med diverse inlämningar ikväll, men nu tänker jag ge upp (innan jag börjar böla). Behöver en fet klapp på axeln och lite sömn. Ska bara skrapa bort sminket, skala av mig jeansen och krypa ner i sängen. Jobbar tidigt imorgon så well oh well, godnatt på er. Och Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback