du är så fin när jag är full

liten motgång här i livet och det blir en u-turn med detsamma. har ylat och gråtit mascaratårar på mammas vita soffa samt skrikit på alla jag tycker om. är ganska lite till människa. Jobbar och tränar och går i skolan och är fruktansvärt arg på mig själv för jag sa att jag verkligen (verkligen) skulle ta tag i mig själv och klara matte B. Men. Jag. klarar. inte. matte b. även om jag skulle gå ut med mvgn i allt kommer jag forever att vara hon som inte klarade matte b. *skäms*

vill blunda och tänka bort och dricka 1- 14 öl ikväll samt göra som alla andra och skicka fyllesms kvart i 3 till vem som helst bara någon håller mig i handen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

mvg i allt? shit maen!

till och med jag klarade matte b. du kommer klara det!

2011-11-19 @ 23:22:20
URL: http://nattkatten.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej det finns de som gått ut realen (en gammal examen)utan mattebetyg alls men jag kan pluttifickationstabellen och räkna procent utan apparat och livet går bra ändå så ha hopp kram

2011-11-20 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback