bakisbarn

dör bakisdöden idag. givetvist heeelt självförvållat men gud varför drabbar detta öde alltid mig värst? kroppen värker och hjärnan är inte ett dugg sammarbetsvillig (försökte ladda datorn en kvart innan det visade sig att sladden inte var i). Ser ut som en naturkatastrof också. eller är en. Håret luktar lite skumt, har inte riktigt borstat tänderna än och det enda jag förtärt hittils är chips samt ballerinakakor.. Fransmän var vi igår iallafall. På jennys maskerad. Hade mycket sexig egengjord mustasch samt randig tröja och scarf. Var skitsnygg när jag åkte dit och även ungefär fem minuter in på festen men allt efter det kan diskuteras. Åkte hem med roslagsbanan (finns mindre fina filmer på mej och olivia därifrån), åt cheesburgare på donken och åkte proppfull buss hem med sovandes elin bredvid.

skulle pluggat idag. samt även träna, äta nyttigt och vara vansinnigt hälosam i allmänhet. hahahah. ska gå och dra något gammalt över mig istället. Suck.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahah men så det ska va fan...typ. jag har inte heller mått så bra idag heh.

2011-11-14 @ 02:44:48
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback