Men du får ta den tid du behöver, för att förstå vad det är du vill.





 

Du får inte knacka på min dörr
om du inte är beredd att komma in
Och du får inte göra om mitt namn
och börja kalla mig för din

Du får inte riva mina murar
som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar
så att jag kan somna tryggt

Och du får inte ha mig som en dröm
när jag vill vara din verklighet
och du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet

Och du får inte andas på min panna
inte få mig mig att falla mer
om du inte sen kan stå för
all den oreda du ger




mycket fint.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tycker åxå om den låten helt underbar kram på dej

2011-11-14 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback