Som tondöv fast med känslor




känner det i benen, i kroppen i huvudet och tänker att jag ska "inte gråta förens jag kommer hem". tårar i ögonen innan jag ens klivit av bussen. är så arg och besviken och mest ledsen på hur det bara. inte. fungerar. spelar ingen roll om man skrattar,tänker,tränar,önskar,äter,gråter,velar,sover,glömmer eller låtsas bort att man är ful. på insidan. man är ändå ful på insidan. vill slåss och stampa hårt i marken och vara döv i själen typ. varför känns det mest när det gör ont?

Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag älskar dig; för mig är du lika vacker på insidan som du är på utsidan: nämligen otroligt vacker. <3

2011-11-27 @ 18:09:06
Postat av: Eliin

Vi måste ses snart!! Vi ska ha adventsmys!!! <3<3

2011-11-27 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback