Skulle bygga ihop en kul rubrik men man times are hard.

Idag har jag en sån där jävla skitdag då allting är helt värdelöst och jag bara vill dö. Hallelujah moment. Egentligen borde jag bara packa ihop och krypa ner i sängen, oförståeligt egentligen varför jag ens skriver liksom. Men man vill väl gnälla av sig lite sådär, ragga lite sympati dvs. Har haft värsta fuldagen, eller fulkvällen. Imorse var det nådigt men now I'm thinking what the hell. Mycket möjligt att det beror på att jag tryckte i mig en och en halv middag samt lite bullar på det, men jag vet inte. Känner bara hur jag sitter här och sväller sakta men säkert. Borde släpa mitt ass till duschen också, ta och raka benen ordentligt och typ använda balsam på fågelboet mitt hår är stand in för. Borsta tänderna också. Men det lockar mer att rulla in under en sten och hoppas innerligt på att mina nära and beloved glömmer bort att jag finns. Så kan man sitta där och uggla i sin ofräschet en vecka eller fjorton och komma fram sen och ba, "erhrr, well hello there". Jo men det vore något. Nä men helt ärligt, idag tar det emot lite i min lilla soul. Vet inte vad, men det skrapar liksom. Dumt att det ska vara så jobbigt att vara human ibland.  




Sa ju att jag svällde.. Lite lika är vi.

Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiin

HAHAHHAHHAHAHHA bilderna <3

2011-05-27 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback