Om jag alltid håller med dig, fast jag tycker du har fel.



Hej hej hemskt mycket hej! Vad gör ni rå? Själv glider man runt här hemma halvnaken och dricker fun light. Johnossi på gröna lund idag, första konserten och shizzl och så kan man inte va där. Ganksa rövigt men what to do. Istället ska jag bege mig till norrtälje och tjilla on place. Får se vad man hittar på, kan nog bli najs om vädret sammarbetar någorlunda. Vet inte om jag kommer blogga så mycket faktiskt, dvs för att jag inte orkar släpa med datorn men sen har jag noll inspiriation as we speak. Blir ju bara en massa dravel här och det är inte ens bra dravel. Så då passar det väl lämpligt med en bloggpaus av något slag över en helg. Tror ni kommer att klara er mikket prahhhh faktiskt, som om jag inte låtit bli att blogga på längre perioder förut liksom.. Nä men anyhow, massa kramar på er. Hoppas ni får en prima helg fellas, because you're worth it. ":D"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var FETT!

2011-05-14 @ 15:28:10
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback