Emotional bullshit

Mamma lagade maten idag, och nu är det fasen heaven on earth här alltså. Så himla gött med riktig mat, inte bara en och en halv nudel som man trollar fram med vattenkokaren annars typ. Eheheh. Skönaste konvon också, Filippa bad mig skicka salladen varpå jag sa typ "MEN STÖR MIG INTE NÄR JAG ÄTER!?!"... Sen blev alla tysta och slutade äta i fem sekunder, sen garvade dom som att dom aldrig garvit förut. Skitkul... Tur dom gillar mig ändå här hemma.

Men hursomhelst, tjillar inne lite nu. Matkoman är på gång as we speak och klev ur duschan precis också. Mitt hår var fonky fresh och äckligt så det var välbehövligt dvs, men nu funkar det igen och mina ben fick en omgång med hudkrämen också så nu är dom lena as a babys behind. Svingött. Ska sätta på kaffe och lyssna på lite musik ett tag nu, får se om man kan sitta ute också. Älskar att det nästan känns som sommar på riktigt finally. Pöss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback