tänkte sluta tänka men kunde inte släppa tanken.


Ahahah tjaaa!

Mhhh idag har jag bytt håkan mot lassie och livet känns lite mindre töligt faktiskt. Har hunnit med att vara på praktiken ett tag också, te-myst med Amos och lapat sol på baksidan nån timme. Gillade baksidan förut, perfa stället att stekas på men sen min nya granne med trädgårdsmani flyttade in har det förändrats helt och hållet. Nämnde jag att hon är arbetslös? Kvinnan bor praktiskt taket i sin trädgård, sommar som vinter. Och innan hade man lite privacy tack vare de tre meter höga buskarna som fanns before. Men sen kom ju hon med saxen och nu så finns det inga buskar mer. "dom växer upp igen, eh ehe.." Yeah right mf... Det värsta är att det har smittat av sig på hennes katt, både igår och idag satt den på min tomt och käkade gräs för kung och fosterland. 

Men anywhoo, fick lite info om ett fett fotojobb jag ska få göra om en månad today. Är så galet scheisse-taggad att det fasen kliar i fingrarna redan nu! Ska berätta allt när det är spikat och färdigfirrat, för nu vet jag inte så mycket själv faktiskt. Vet bara att det ska bli grymmersss!!!11 Äsch dags för lite sömn nu ba. Pözz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback