sunday, bloody sunday


Lite blandat från helgens bravader.


Har sju ton smink i nyllet, fixat hår och relativt snygga kläder. "Nämen vad trevligt" tänker ni, men icke. Stunder som denna gillar jag inte alls att vara tjej. För just nu är jag trött som att jag dygnat halva mitt liv och kan inte fortsätta ligga kvar i sängen. Utan jag måste gå och ta bort sminket, reda ut all hårspray som trasslar annars och byta om. Uppklädd och fixad i all sin ära men what the hell. I'm calling out, kan någon modebloggare därute införa mjukisbyxorna (inte några sånna där i någon fancy färg som redan är kända utan vi snackar de där fula i hemskt mönster som du inte ens skulle gå ut i om det stod mellan dem eller butt-naked), den där gamla tröjan man borde slängt för fjorton år sen och smutsigt hår i modet? snälla? Hade hoppat på utan tvekan.

Edit; Disney Channel har tydligen börjat köra dygnet runt nu, och det är dubbla avsnitt totally spice. Hur fan ska vi lösa det det här nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback