It's sad when you realize you aren't as important to someone as you thought you were.



Hallooo. Har tappert kämpat med matten nu några timmar, tyvärr kan jag ju inte direkt säga att det gått bra. Too bad att jag literally suck på matte. Saker på M alltså, matte och mat, it won't work. Errr.
Nej men är allt bra eller kära vänner? Med mig är det ganska fint faktiskt. Har hamnat på bästa praktiken nu och trots mitt 9 -17 schema har jag så satans kul att det går an ändå. I skolan slutar man fungera som människa efter lunch liksom, men nu skulle ni se va. Och då dricker jag inte ens kaffe där. Tbh hade jag gärna gjort det, I just haven't figured out hur kaffemaskinen funkar än. Ehe.. Nä men fasen det är prima alltså, känns lite (jätteeeee!!!) härligt att vara lite viktig. Är rätt duktig annars på att lägga av så fort det blir jobbigt men det här är saker som jag vill och kan göra, inte saker jag måste göra. Stor skillnad där.

Hursomhelst, ska kriga till sängen snart. Har ni förresten sett att man kan se Skins på kanal 5? Går att se alla avsnitt nu på internet också, så well oh well jag vet vart jag kommer hänga en tid framöver. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback