It's not one thing after another. It's the same damn thing over and over.



Bilderna från norrtälje då, men det förstod ni va. Få seeee, har inte något hisnande to tell you guys. Men det yttepytte jag gjort i helgen kan jag ju berätta om just to get it over with. Så okej uhm, vi åkte i fredags kväll. Redan här bestämde sig vädret att ta en u-sväng och himlen öppnade sig. Blev fan inte mycket gjort den kvällen alltså, var en ledsen hest igen så jag bangade inte på att sova vid tio heller. Ehhheh. Och i lördags så vandrade jag runt i stan med kollektivet och mahhh new beloved ones. Mina skor alltså ":)". På kvällen belägrade jag och Filippa oss i soffan framför eurovision och satt i extas där när Sverige låg etta. Synd att det icke ville sig framåt slutet men tredje plats är ju något att hänga i granen ändå. Söt_badass_pöjk tycks fungera worldwide. Och det är ju härligt. Hahah, måste gå och förtidspensionera mig...

Men hursom, är hemma nu actually. Dricker kaffe och trollade ihop lite lunch nyss.
Måste snart gå emot mina principer här i livet också, och plugga matte. Nationellt prov incoming. Jävla process alltihop. Får återkomma om jag inte dör på kuppen. Pösss

Kommentarer
Postat av: Jenny

eric <3

skornnaaaaa!!!

2011-05-15 @ 14:24:19
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback