Måste fånga dagen



Häj! Hade mina leoooo's idag, mmhmm! Trillade hem nyss, literally speaking. Hahaha. Vandrade runt i min egen lilla värld på vägen hem från bussen, fullt upptagen med att prata i telefonen. Och så ba BAM så låg jag på marken och sprattla som en fisk. Och asså Oh myyyyyyyy vad ont det gjorde. Satan!
Satt och tänkte på det häromdagen, att jag inte trillat nått den här vintern. Förutom typ en enda gång förra året, framför de enda snygga existerande killarna i min skola. Också en sån här helt oväntad vurpa när jag inte hinner fatta något förens jag ligger på marken och ba whaat? Ehhee. Hade två choises då, ligga kvar och spela död eller resa mig upp försöka låtsas som inget. Tänkte absolut köra på det sistnämna men hela min klass var ju där och garvade gott åt det hela. Så det gick ju inte. Jevvla bastards.. Ehe, jaja. Yooo på er. Ska gå och beskåda mitt ass nu, har ett mucho fabulöst blåmärke där med största sannolikhet. PÖSS

Kommentarer
Postat av: Isaura

ÅÅÅHH HOTTIE

2011-03-08 @ 18:37:33
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: Luddis

Fina kattben hörru! schhhhHhHhhhH

"peppar peppar ta i trä.."

2011-03-08 @ 21:30:05
Postat av: Amanda untz untz

Hahah ahh tack luddis! Mannen på subw som garva när jag sa att jag var QATT! SChchcSCHHCSHCH på honom!

2011-03-08 @ 22:08:28
Postat av: Jenny

snyggasteee tjejen or what?

2011-03-08 @ 22:26:22
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback