Det kommer gå åt helvete för mig.

Cha ha bloggen. Har inte glömt er, bara varit busy. Igår hade jag en motherfucking skitdag utan dess like, jag menar har jag någonsin varit motarbetad förut, glöm det. Igår var brutalt i jämförelse. Till att börja med så var skoldagen riktigt rövdålig, utan att överdriva. Sen kom jag hem och hade en major fight med pappa, upptäckte att mitt make och mina bra kläder för kvällen var på annan destination och som topp på det så fungerade varken mitt internet eller min mottagning på mobilen. (Tack 3, tack..) Kunde inte kolla bussarna mot Jenny och inte ringa Elin och be henne att göra det, dessutom hade jag precis skrikit åt pappa att jag aldrig skulle bo hos honom igen ever så att be honom om skjuts fanns inte på kartan. Någonstans där efter det kände jag att livet blev lite too much så jag hade ett mega melt-down på golvet och planerade att hoppa ifrån närmsta höghus om inte ett mirakel hände inom fem minuter. 

 
Såhär arg var jag typ.

Men man ska inte vara bitter vänner, för en kvart senare så hade inget mirakel inträffat och jag ville så förbannat gärna inte ligga hemma och dö långsamt resten av kvällen att jag med den lilla tiden som återstod innan bussen dit gick kämpade för kung och fosterland och faktiskt kom iväg. Så jevvla fin kvällen blev till slut ändå. Ska berätta mer strax, puss på er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahhaha bilden xD

2011-03-27 @ 12:13:33
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback